«ΑΛΕΚΙΣΜΟΣ» : ΤΟ ΕΣΧΑΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΤΟΥ ΠΑΡΑΣΙΤΙΣΜΟΥ ή ΠΕΝΤΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΠΟΝΤΟΙ ΣΤΟ «ΚΑΛΣΟΝ» ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ


Γράφει : ο Αντώνης  Ανδρουλιδάκης*

 
Ορίζουμε στην κοινή νοηματοδότηση τον λαϊκισμό ως την ψευδεπίγραφη εκδοχή της λαϊκότητας, ως την κατ’ επίφαση λαϊκότητα, αυτού που δείχνει δηλαδή λαϊκό, ενώ στην πραγματικότητα δεν είναι. Ο λαϊκισμός πάντα εδράζεται σε ένα «στημένο» ψεύδος, που εξωθεί σε απλουστευτικά και εκβιαστικά διλήμματα, ανάμεσα σε ασπρόμαυρες (μανιχαϊστικές) εκδοχές. Για να λύσει υπέρ του τα διλήμματα που θέτει -στις πιο ακραίες εκδηλώσεις του- επιχειρεί την ενεργοποίηση των βασικών ανθρώπινων ενστίκτων -όπως αυτό της αυτοσυντήρησης-  και απλώνει ένα ισχυρό ενοχοποιητικό δίχτυ για να «συλλάβει» αυτούς που δεν φαίνονται διατεθειμένοι να αποδεχτούν έναν από τους δύο όρους του παιχνιδιού του.
Όμως το πιο ενδιαφέρον στον λαϊκισμό βρίσκεται εν τέλει στην αποτελεσματικότητα του να «πουλάει φύκια για μεταξωτές κορδέλες» φορώντας τη μάσκα του λαϊκού, ιδιαίτερα όταν και ο «Λαός είναι μαραζιάρης» και ευεπίφορος στην πρέζα της λουστραρισμένης παπαριάς,  
Ο υπαινιγμός είναι μάλλον εμφανής. Το μεταπολιτευτικό –τουλάχιστον- πολιτικό σύστημα    
θεμελιώθηκε στην ολόπλευρη προώθηση του λαϊκισμού ως εργαλείου λαϊκής χειραγώγησης, από το ένα μάλιστα άκρο του πολιτικού συστήματος ως το άλλο.
            Ώσπου φτάνει ένας καιρός –σαν τώρα- που το μασκοκαλσόν του λαϊκισμού χάνει πέντε-έξι χιλιάδες πόντους και από τις δεκάδες τρύπες ξεπροβάλλει το αξύριστο μπουτάκι της γκόμενας που το ‘παιζε -για 30 και πλέον χρόνια- λαϊκιά.
            Εδώ είμαστε. Το πολιτικό σύστημα παίζει τα ρέστα του και η τρανσέξουαλ που κρυβόταν κάτω απ’ το καλσόν σκούζει και τσιρίζει για να αποδείξει εκ νέου τη θηλυκότητα της. Και ποιός φταίει; Το καλσόν! Ο παρασιτισμός στον επιθανάτιο ρόγχο του, καταγγέλλει τον λαϊκισμό ως υπεύθυνο για τον θάνατο του!
            Έτσι και ο κος Αλέκος -ο φερόμενος στους κύκλούς του ως αποτελεσματικός ή εκσυγχρονιστής ή έντιμος ή ορθολογιστής ή εξευρωπαϊστής- , στην συνέντευξη του στον άλλο Αλέκο, τον Alexis, κάνει κυριολεκτικά τον Αλέκο.  Τ’ ακούς Αλέκο;
            Για την βεβαιωμένη χρεοκοπία της χώρας, φταίει ο μεταπολιτευτικός λαϊκισμός. Για την ακρίβεια ο ανατολίτικος λαϊκισμός. Διότι ως γνωστόν δεν υπάρχει δυτικός λαϊκισμός. Ο λαϊκισμός ενδημεί μόνον στην ανατολή και μάλιστα στην καθ’ ημάς Ανατολή. «Ή θ’ αποφασίσουν αυτές οι δυνάμεις της ευρωπαϊκής προοπτικής και όχι οι δυνάμεις οι οποίες κουβαλάνε το πνεύμα του ανατολισμού στη χώρα μας, ή θ’ αποφασίσουν οι δυνάμεις εκείνες οι οποίες έχουν ξεκάθαρο προσανατολισμό για την πορεία τη χώρας, είναι σωτήριο και δεν υπήρχε άλλη λύση, να γίνουμε μια πλήρως ευρωπαϊκή χώρα και να λειτουργούμε με τακτοποιημένο τρόπο θεσμικό και οργανωμένο όπως αυτές οι χώρες ή θα μείνουμε μια χώρα της καθ’ ημάς Ανατολής όπου θ’ αναπτύσσονται όλα αυτά.»
Η καθ’ ημάς Ανατολή, λοιπόν, φταίει για τη χρεοκοπία, διότι οι δυνάμεις της ασκούσαν την πολιτική εξουσία στο μεταπολιτευτικό πανηγύρι και δεν επέτρεψαν οι άθλιες τον ευρωπαϊκό προσανατολισμό της χώρας!
«Οι δυνάμεις που διαχειρίζονται σήμερα την κρίση είναι οι δυνάμεις που έφεραν τη χρεοκοπία. Και είναι αντίνομο να λέμε, κάποιος ο οποίος οδήγησε μία χώρα στη χρεοκοπία και θα τη σώσει. Δε γίνεται αυτό το πράγμα», λέει ο κυρ Αλέκος. Λογικότατο υποστηρίζω κι εγώ. Την έχει ψυλλιαστεί τη δουλειά ο κυρ Αλέκος και αναζητά άλλες δυνάμεις απ’ αυτές που δημιούργησαν το πρόβλημα. Και ποιές είναι αυτές; Μα «είναι άλλες εκείνες οι δυνάμεις, μπορεί να είναι και κρυμμένες, είναι οι δυνάμεις εκείνες του ευρωπαϊκού προσανατολισμού που έχουν πεποίθηση ότι αν δεν εκσυγχρονιστεί συνολικά η χώρα να λειτουργήσει όχι σαν ένα κράτος της Ανατολής αλλά σαν ένα κράτος της Δύσης επιτέλους, να γίνει ένα δυτικό κράτος, ένα πρόβλημα και μια διαμάχη, ένα δυισμός ο οποίος κατατρέχει τη χώρα από την επανάσταση και μπορούσα να σας πω, πριν την επανάσταση, από την εποχή ακόμα και του Αδαμάντιου Κοραή, δηλαδή «πού ανήκουμε, Ανατολή ή Δύση;»
            Μα Αλέκο, τί λές; Ακούς τι λές Αλέκο; Οι Γραικογάλλοι του Αδαμάντιου δεν είναι στο γκοβέρνο τόσα χρόνια τώρα; Και παρ’ όλα αυτά δεν καταφέραμε να συστήσουμε κράτος εφάμιλλον των καλυτέρων ευρωπαϊκών! Δεν καταφέραμε να γίνουμε φερ’ ειπείν  Πορτογαλία, ή Ιρλανδία, ή Ισλανδία ή Ισπανία ή Βέλγιο ή Ιταλία -εντός ολίγου- ! Χώρες βρε αδερφέ που δεν έχουν χρεοκοπήσει διότι αυτές δεν είχαν το πρόβλημα του λαϊκισμού της καθ’ ημάς Ανατολής ! Αυτές οι σοβαρές χώρες είχαν λύσει το δίλημμα Ανατολής – Δύσης. Ε κυρ Αλέκο; Το είχαν λύσει το δίλημμα! Ακούς Αλέκο;
            Αλλά μήπως και η δυτική μητρόπολη το έχει λύσει το πρόβλημα; Διότι είπε με πόνο ψυχής ο κύριος Υπουργός ότι είχε φέρει  «από τις ΗΠΑ, όποιος το θυμάται, με μια σύμβαση που έκανα με το αμερικάνικο Δημόσιο, το IRS, το περίφημο IRS των Ηνωμένων Πολιτειών, να μας βοηθήσει να οργανώσουμε αυτές τις Υπηρεσίες. Δε φαντάζεστε τι τράβηξαν αυτοί οι άνθρωποι διότι δεν τους έδιναν στοιχεία, τους έστηναν 3-4 ώρες έξω από τα γραφεία».
            Έχεις δίκιο κυρ Αλέκο. Είναι να ντρέπεσαι για αυτόν το Λαό ! Τέτοια ανατολίτικη αγένεια ! Άφησαν οι άνθρωποι της δουλειές τους με την Λίμαν Μπράδερς, την Ένρον, την AIG και την Γκόλμαν Ζαξ, άφησαν και τα ζαξ ντόνατς κι ήρθαν εδώ στους ανατολίτες που βάζουν κρεμμύδι στα μακ ντόναλτς, ήρθαν να τους βάλουν σε μια σειρά και εκείνοι τους έστηναν και στα ραντεβού! Λαουτζίκος αγαπητέ μου υπουργέ ! 
            Άλλωστε αυτός ο Λαός έφαγε και τα λεφτά! «Όλα αυτά τα χρόνια υπήρχε μια ελλιπής διαχείριση του δημοσίου χρήματος στη βάση μιας κατασπατάλησης. Δανειστήκαμε ως λαός.
Ως λαός ναι και καταναλώσαμε, γιατί δεν είναι μόνο αυτά που δανειστήκαμε, βάλτε και εκείνα που πήραμε από την Ευρωπαϊκή Ένωση που ήταν δισεκατομμύρια κι αυτά, πήγαν κατ’ αρχάς για την διόγκωση, υπερδιόγκωση του ελληνικού κράτους, πήγαν σε κατασπατάληση, πήγαν σε κατανάλωση δημόσια και ιδιωτική. Και βεβαίως ένα μέρος τα έφαγε και η αδιαφάνεια». Ναί, ένα μέρος, ένα μικρό δηλαδή μέρος,  τα έφαγε και μια γκόμενα που είχα παλιά και την φωνάζαμε αδιαφάνεια, γιατί φορούσε πάντα λευκό παντελόνι που όταν είχε περίοδο έκανε διαφάνεια! Η πολιτική ελίτ, δεν ερχότανε στην παρέα μας και έτσι δεν έφαγε τίποτα, γιατί πάντα ήτανε απασχολημένη με κάτι υποβρύχια, με κάτι ψυγεία και κατσαρολικά siemens, με κάτι τηλεφωνικά κέντρα, κάτι συμφορά και άϊ, κάτι δομημένα ομόλογα και άλλα τέτοια που κάθε φορά που τα αναφέραμε η αδιαφάνεια –ναι αυτή με την περίοδο- μας έλεγε να πάμε τα στοιχεία στον εισαγγελέα! Αλλά πού να τα θυμάσαι τώρα αυτά εσύ Αλέκο!  Είχαμε στην παρέα και άλλη μία κολλητή, την οικονομική ελίτ, που είχε πάει και εθελόντρια στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Κι’ αυτήν δεν έφαγε τίποτα, γιατί έτρεχε μέρα νύχτα πάνω κάτω μ’ ένα χιουντάϊ που της είχανε κάνει χορηγία. Αυτή, Αλέκο, αν θυμάσαι, είχε μια ξαδέρφη που τη φωνάζατε «6.000 μονάδες» ή «Γενικό Δείκτη» και μετά μια μέρα την κοροϊδεύατε την κοπέλλα «εγκλωβισμένη». Τα είχε φτιάξει λέει μ’ έναν Κρητικό, κάποιον Νεον-άκη, που την έφτυσε μετά και καταλαβαίνεις πικράθηκε το κορίτσι. Ούτε αυτή έφαγε τίποτα. Μας το είχε πεί και ένας θείος της ο Γιάννος, αν θυμάσαι! Αλλά πού να θυμάσαι Αλέκο! Εδώ κι εγώ δεν θυμάμαι τώρα.
            Ναι και για όλα αυτά φταίει το ανατολίτικο πνεύμα μας. Αυτό οδήγησε σε «αποξήρανση της παραγωγικής βάσης της χώρας». Αυτό και όχι η πολιτική των κυβερνήσεων Σημίτη που «κατάφερε» μέσα σε μια δεκαετία την απομείωση της αγροτικής παραγωγής από 17% του ΑΕΠ σε μόλις 3%, ακολουθώντας τις οδηγίες της Ευρωπαϊκής Κοινής Αγροτικής Πολιτικής. Πολύ κοινή ρε Αλέκο αυτή η ΚΑΠ. Πολύ κοινή. Σαν την εξωτερική σας πολιτική που κατάντησε τελικά και την ίδια τη χώρα εντελώς κοινή. Αλλά πού να θυμάσαι τώρα Αλέκο τις βραχώδεις νύχτες και τους Μεγάλους Τραγουδιστές με τη Δεσποινίδα Κατεχάκη.     
Είναι βλέπεις κι’ αυτό το μεταβυζαντινό πρότυπο, που δεν βοηθάει το άτιμο στη μνήμη. «Υιοθετούμε μεταβυζαντινό πρότυπο, όπως κυκλοφορούσε ο συμπατριώτης μας ο Κωλέττης στο Παρίσι ως Πρέσβης, φράκο από πάνω, φουστανέλα από κάτω. Αυτό τον δυισμό τον πληρώνουμε. Όμως οι δυνάμεις οι οποίες κυριάρχησαν, εκτός από ελάχιστες περιπτώσεις, μετρημένες. Δηλαδή στα 190 χρόνια οι δυνάμεις εκείνες του ρεαλισμού, της ευρωπαϊκής προοπτικής, οι δυνάμεις του εκσυγχρονισμού, των δομών, οι δυνάμεις εκείνες οι οποίες ανήκαν στην αντιπέρα όχθη του λαϊκισμού, ήταν ας τις ονομάσουμε, αντιλαϊκιστικές δυνάμεις εκείνες, ήταν πολύ λίγες και πολύ μικρά τα διαστήματα»
Ναι, Αλέκο, δεν είναι το Οθωμανικό πρότυπο, μην έχουμε και καμιά παρεξήγηση με την φίλη και γείτονα χώρα. Άσε που κατά Βερέμη, Alexis κ.λπ.το Οθωμανικό πρότυπο μια χαρά ήτανε. Είναι το μεταβυζαντινό που φταίει, γιατί αυτήν την Ανατολή πρέπει να απαξιώσουμε. Την Ελληνική Ανατολή. Διότι -το ξέρουμε πια ότι- εκεί βρίσκεται το πρόβλημα ενός ανεμπόδιστου εκδυτικισμού. Εκεί είναι το μοναδικό εμπόδιο στην οριστική εκποίηση της πατρίδας στην δυτική αποικιοκρατία. Στο αντιστασιακό ήθος της Ελληνικής Ανατολής.
            Γι’ αυτό, πέρα από τις πλάκες, γίνεται τώρα εμφανές το τελευταίο χαρτί του μεταπολιτευτικού παρασιτισμού. Ο «άσος» στο κουρελιάρικο μανίκι της κομματοκρατίας που ρούφηξε το μεδούλι του τόπου, δεν είναι άλλος από την επείγουσα συγκρότηση ενός μετώπου των ελίτ-αλήτ και των ξένων αφεντικών τους που θέτει το δικό του πρόταγμα  του «ορθολογισμού, του ευρωπαϊκού προσανατολισμού και του εκσυγχρονισμού» ενάντια στην πιθανότητα αφύπνισης του Έθνους και του Λαού.
            Γι’ αυτό ακριβώς οι δυνάμεις αυτές, θα ανασύρουν από το σκουληκιασμένο σεντούκι της ιστορίας τους, το πιο αποκρουστικό πρόσωπο τους φορώντας το μονταρισμένο μασκο-καλσόν του «ορθολογισμού, του ευρωπαϊκού προσανατολισμού και του εκσυγχρονισμού» .
            Γι’ αυτό ακριβώς οι δυνάμεις αυτές, θα καταγγείλουν κάθε γνήσια και αυθεντικά λαϊκή προσπάθεια σαν ανορθόλογη, ανατολίτικη, αντιευρωπαϊκή, οπισθοδρομική και λαϊκίστικη, επιχειρώντας να στριμώξουν το λαό μας, για μια ακόμη τελευταία φορά, στα ψευτοδιλήμματα τέτοιου τύπου. Και δεν θα έχουν κανένα πρόβλημα να δείξουν το πιο απάνθρωπο πρόσωπο τους, κατηγορώντας την ανθρωπιά ως λαϊκισμό και τη συλλογική αλληλεγγύη ως ανατολίτικο εθνικισμό.
            Είναι που θυμάμαι ακόμη την απάντηση του αρμόδιου Υπουργού Υγείας κου Αλέκου Παπαδόπουλου σε ερώτηση δημοσιογράφου σε σχέση με το θάνατο ενός 4χρονου αγοριού από τη Μυτιλήνη. Το «ευρωπαϊκό κράτος των αντιλαϊκιστικών δυνάμεων» που κατείχε τότε την εξουσία δεν κατόρθωσε ούτε να αποδεσμεύσει από την αντ- Εθνική Τράπεζα το σημαντικό ποσό που είχε συγκεντρώσει η αλληλεγγύη του «ανατολίτικου» Λαού μας, ούτε από το ομόλογο των 10δις ευρώ που μόλις είχε εκδοθεί, περίσσευε κάτι για την μεταφορά του βρέφους στην Αμερική για θεραπεία, ούτε το «εκσυγχρονισμένο» Ε.Σ.Υ μπορούσε να διασφαλίσει την υγεία ενός παιδιού 4 χρονών.
            «Άλλη ερώτηση» είχε απαντήσει τότε ο αρμόδιος ορθολογιστής, ευρωπαϊστής και εκσυγχρονιστής κος υπουργός, θεωρώντας την ερώτηση λαϊκιστική! Τέτοια ανθρωπιά, ο σημερινός κήνσορας του εκσυγχρονισμού!
            Είναι που θυμάμαι ακόμη, εκείνη την «περίεργη» φιλολογία ότι όντας υπουργός οικονομικών διέγραψε –λέει- χρέος του ΑΝΤ1 προς το ΙΚΑ, ύψους 24 δις. δραχμών.
            Σήμερα, επανέρχεται  δίχως μια στοιχειώδη μεταμέλεια, ζητώντας «ριζική αναμόρφωση, να πεταχτεί ό,τι υπάρχει μέχρι σήμερα» και αναδεικνύοντας τον πανικό του πολιτικού συστήματος, φαίνεται να δρομολογεί την «απόσυρση» αυτής της κυβέρνησης και την ανάδειξη των «αρίστων» εφεδρειών που θα φέρουν σε πέρας τη δυσάρεστη δουλειά. Διαβάζοντας μάλιστα, πίσω από τις λέξεις του κ. Υπουργού, είναι φανερή η προσπάθεια συναρμολόγησης και συνεύρεσης με διάφορα σαπιόξυλα του καταρρέοντος σκηνικού, αφού όπως λέει,την « προοδευτική σκέψη τη συναντάει κανείς οριζόντια παντού».
            Ευτυχώς όμως και το νέο μασκο-καλσόν θα ξελουρίσει όπως λένε και στο χωριό μου, εν μία νυκτί αυτή τη φορά. Και θα ξημερώσει. Δεν μπορεί θα ξημερώσει !
Γιατί, όπως αυτή είναι η τελευταία μονοκομματική κυβέρνηση, έτσι και ο Αλεκισμός ή Alexism κατά το ευρωπαϊκότερον, θα είναι το έσχατο στάδιο του νεοελληνικού παρασιτισμού.

.

* Ο Αντώνης Ανδρουλιδάκης  είναι Οικονομολόγος

10 Σχόλια to “«ΑΛΕΚΙΣΜΟΣ» : ΤΟ ΕΣΧΑΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΤΟΥ ΠΑΡΑΣΙΤΙΣΜΟΥ ή ΠΕΝΤΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΠΟΝΤΟΙ ΣΤΟ «ΚΑΛΣΟΝ» ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ”

  1. Stylianos Sfakianakis Says:

    (1)
    The Georgia Guidestones (People on earth only 500.000.000)
    ________________________________________

    Τον Ιούνιο του 1979, ένας καλοντυμένος ξένος επισκέφθηκε το γραφείο της Elberton Granite Finishing Company και ανακοίνωσε ότι ήθελε να χτίσει ένα οικοδόμημα με σκοπό να μεταδίδει ένα μήνυμα στην ανθρωπότητα. Ο ίδιος αυτοπροσδιορίστηκε ως RC Christian, αλλά σύντομα έγινε προφανές ότι δεν ήταν το πραγματικό του όνομα. Είπε ότι εκπροσωπεί μια ομάδα ανδρών που ήθελε να προσφέρει μία κατεύθυνση πορείας για την ανθρωπότητα.
    Πέρασαν 3 δεκαετίες μέχρι σήμερα αλλά κανείς δεν έμαθε ποίος πραγματικά ήταν αυτός ο RC Christian, ή ποία ακριβώς ήσαν τα ονόματα αυτών που εκπροσωπούσε.
    Το τεράστιο οικοδόμημα-μνημείο από γρανίτη κατασκευάστηκε σε μία από τις υψηλότερες κορυφές των λόφων στο Elbert County της Γεωργίας.Στο μνημείο χαράχτηκαν, σε τέσσερις γιγαντιαίους λίθους, με κοινή επιστέγαση, 10 Οδηγοί ή Εντολές σε οκτώ διαφορετικές γλώσσες. Αυτό το μνημείο εναλλάξ αναφέρεται ως το Georgia Guidestones ή το αμερικάνικο Στόουνχεντζ.
    Το μνημείο αυτό έχει στηθεί από μία απόκρυφη οργάνωση στη Georgia των ΗΠΑ. Αν και είναι άγνωστo στους περισσότερους ανθρώπους, είναι ένας σημαντικός κρίκος στην Απόκρυφη Ιεραρχία που κυριαρχεί απόλυτα στον κόσμο στον οποίο ζούμε. Τα μηνύματα που είμαι χαραγμένα στο μνημείο αναφέρονται σε (4) μεγάλους τομείς:
    (1) Στη Διακυβέρνηση και στην Εγκαθίδρυση μιας παγκόσμιας κυβέρνησης,
    (2) Στη μείωση του πληθυσμού της γης όχι πάνω από 500.000.000 ανθρώπους και κατόπιν στον έλεγχο της αναπαραγωγής τους στη βάση αυτή.
    (3) Στο περιβάλλον και στη σχέση του ανθρώπου με τη φύση και
    (4) Στην Πνευματικότητα.[Περισσότερα και φοβερότερα στο site: The Georgia Guidestones]

    Σημείωση: Προάγγελοι τoυ Guidestones ήταν το ΄Εγκλημα της χωρίς Θεό Επιστήμης, ο πόλεμος των άστρων, τα UFO, για να αρχίσουν οι πόλεμοι στο Ιράκ μέχρι και Λιβύης – Συρίας, τα CHEMTRAILS, το HAARP για Σεισμούς, Κατακλυσμούς, ο Κώδικας Διατροφής, η Κάρτα του Πολίτη και το σημερινό Παγκόσμιο Χρέος (59,09 ΤΡΙΣ Δολάρια) του συνόλου των ΚΡΑΤΩΝ της ΓΗΣ, στους Διεθνείς Τοκογλύφους που έβαλαν δικούς τους ανθρώπους στις περισσότερες Κυβερνήσεις για να επιμηκύνουν τα χωρίς αντίκρυσμα ΤΟΚΟΓΛΥΦΙΚΑ ΧΡEH των Λαών στο διηνεκές.
    ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΞΕΓΕΡΘΕΙΤΕ, ΝΥΝ ΥΠΕΡ ΠΑΝΤΩΝ Ο ΑΓΩΝ.
    (2)
    Ομολογία του αποχωρούντα κ. Τζον Σουΐντον αρχισυντάκτη των New York Times !!
    «Είναι δουλειά και καθήκον κάθε δημοσιογράφου να καταστρέφει την αλήθεια»
    O Τζον Σουΐντον στην αποχαιρετιστήρια δεξίωση που έγινε προς τιμήν του πριν βγει στη σύνταξη απευθυνόμενος σε παρευρισκόμενο συνάδελφό του που έκανε πρόποση για τον ανεξάρτητο Τύπο ο Σουΐντον τον διέκοψε και συμπλήρωσε :

    <>
    (3)
    Δεν έφθασε λοιπόν ο καιρός να προταθεί ένα ΝΕΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ, με ΔΗΜΟΦΗΦΙΣΜΑ, που θα προταθεί από μία ΕΘΝΟΣΥΝΕΛΕΥΣΗ με πρόβλεψη την εκλογή καλών κ΄αγαθών πολιτών ως ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ, με απλή αναλογική, από τις κοινωνίες που αυτοί ζουν και κατόπιν να γίνεται η εκλογή Υπουργών και Πρωθυπουργού ή Προέδρου της Δημοκρατίας από τους ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ που θα ψηφίζουν κατά συνείδηση, ώστε να πάψει επιτέλους η υποταγή στο κόμμα ή στο αρχηγιλίκι;
    (4)
    ΔΕΙΤΕ και τα: http://www.youtube.com/deltio11, http://www.eptapolis.gr, http://www.defencenet.gr, hassapis-peter.blogspot.com, noiazomai.net , http://www.youtube.com/user/antinemecis , antifonitis.gr, http://www.mikis-theodorakis-kinisi-anexartiton-politon, http://www.politizo.gr, http://www.styx.gr
    Στυλιανός Σφακιανάκης,
    T/F 210 8236421, 6977 250 222, ssfaki@yahoo.gr

  2. Stylianos Sfakianakhs Says:

    Ομολογία του αποχωρούντα κ. Τζον Σουΐντον αρχισυντάκτη των New York Times !!
    «Είναι δουλειά και καθήκον κάθε δημοσιογράφου να καταστρέφει την αλήθεια»
    O Τζον Σουΐντον στην αποχαιρετιστήρια δεξίωση που έγινε προς τιμήν του πριν βγει στη σύνταξη απευθυνόμενος σε παρευρισκόμενο συνάδελφό του που έκανε πρόποση για τον ανεξάρτητο Τύπο ο Σουΐντον τον διέκοψε και συμπλήρωσε :

    Δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα, σε αυτή τη περίοδο της ανθρώπινης ιστορίας που να αποκαλείται ανεξάρτητος Τύπος. Το γνωρίζετε και το γνωρίζω. Ούτε ένας ανάμεσά σας θα τολμούσε να εκστομίσει μια έντιμη γνώμη. Και αν τολμούσατε να την εκφράσετε γνωρίζετε εκ των προτέρων ότι ποτέ δεν θα εμφανιζόταν τυπωμένη στο χαρτί. Πληρωνόμαστε αρκετά ώστε να κρατάμε την τίμια άποψή μας, έξω από την εφημερίδα στην οποία ανήκουμε. Εσείς…. επίσης παίρνετε ικανοποιητικούς μισθούς για παρόμοιες υπηρεσίες. Και αν κάποιος τολμούσε ή ήταν τόσο τρελός ώστε να…. γράψει την τίμια γνώμη του, θα βρισκόταν πολύ σύντομα στο δρόμο.. Είναι δουλειά και καθήκον κάθε δημοσιογράφου να καταστρέφει την αλήθεια, να ψεύδεται, να διαστρεβλώνει, να εξυβρίζει, να κολακεύει γονυπετής το Μαμωνά και να πουλάει τη Πατρίδα του για τον άρτο τον επιούσιο… Είμαστε υποτελείς, όργανα των πλουσίων που βρίσκονται στο παρασκήνιο. Είμαστε καραγκιόζηδες. Αυτοί οι άνθρωποι κινούν τα νήματα και εμείς χορεύουμε στο ρυθμό τους. Ο χρόνος, η ζωής μας, οι ικανότητές μας είναι ιδιοκτησία αυτών των ανθρώπων. ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΝΟΟΥΜΕΝΕΣ ΠΟΡΝΕΣ.

  3. γ.κ. Says:

    Κύριε Ανδρουλιδάκη, μήπως έχετε διαβάσει την βιογραφία του Ι. Καποδίστρια; Δεν έχετε ακόμη καταλάβει ότι η Ελλάδα μας είναι μεταξύ Ανατολής και Δύσης; Δεν έχετε αντιληφθεί πως το σημερινό Κράτος δημιουργήθηκε από την Δύση, χωρίς ποτέ να καταλάβει ότι εσκεμμένα έβαζε σε φυλακή αιώνια τον ελληνικό τρόπο ζωής, ο οποίος ήταν όχι ατομο αλλά κοινότητα ατόμων; Ήταν το «εμείς» του Μακρυγιάννη;
    Και σήμερα ακόμη κλαυθμηρίζετε πως δεν γίναμε Δύση; Δεν έχετε ζήσει την υποτέλεια του Κράτους στους Δυτικούς και αντίστοιχα την καθυπόταξη του λαού σ΄αυτούς. Πότε άφησαν στο μέσο Έλληνα την πρωτοβουλία να αναπτύξει τις αρετές του;
    Σκεφτείτε ξανά λοιπόν και ξαναγράψτε το άρθρο σας.
    γ.κ.

    • ΑΝΤΩΝΗΣ ΑΝΔΡΟΥΛΙΔΑΚΗΣ Says:

      Πολύ αγαπητέ μου Γ.κ. ομολογώ κατ’ αρχήν ότι δεν έχω μελετήσει τη βιογραφία του Καποδίστρια. Σε όλες τις λοιπές παρατηρήσεις θα με βρείτε έως «φανατικό» υποστηρικτή των απόψεων σας. Αυτό μάλιστα είχα την εντύπωση ότι αναδείκνυα μέσα -και- από αυτό το άρθρο μου. Φεύ όμως σείς αντιληφθήκατε το εντελώς αντίθετο. Φοβούμαι ότι θεωρήσατε τα όσα αναφέρονται εντός εισαγωγικών ως δικές μου θέσεις, ενώ πρόκειται για τις απόψεις του κου Αλέκου Παπαδόπουλου, τις οποίες μάλιστα το άρθρο φιλοδοξεί να αντικρούσει. Κατά συνέπεια, θα σας προέτρεπα να ξαναδιαβάσετε το άρθρο, αλλά ως υπεύθυνος του άρθρου οφείλω πρώτιστα να σας ζητήσω συγγνώμη για την τυχόν αδυναμία του, να «πεί» αυτά που θέλει να «λέει». Όμως ελπίζω να σας καθυσηχάσει κάπως η διαβεβαίωση μου ότι μοιραζόμαστε κοινές αγωνίες από την ίδια πλευρά του λόφου.
      Σε κάθε περίπτωση σας ευχαριστώ για την ανάγνωση και για το ενδιαφέρον σας να καταθέσετε το σχόλιο σας.

      • γ.κ. Says:

        κ. Ανδρουλιδάκη, ταπεινά ζητώ συγγνώμη για τη βιαστική ανάγνωση του άρθρου σας.
        Σας ευχαριστώ που μου απαντήσατε. Ευγένεια ψυχής; Κατανόηση ότι βρισκόμαστε στην ίδια πλευρά τοποθετημένοι απέναντι στην θλιβερή κατάντια του σημερινού ΜΗ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ, όταν ο λαός μας είναι ακόμα ελληνικό έθνος;
        Οποια και να είναι πάντως η αιτία που δεν με απορίψατε, (εγώ θα το έκανα άραγε;), σας ευχαριστώ.
        Το e-mail το έχει ο Λακεδαίμων. Θα ήθελα να επικοινωνήσω μαζί σας. Οί Έλληνες που βάζουν πριν από το «εγω» το «εμείς» είναι όμορφο και χρήσιμο (αποφεύγω το κακό «πρέπει») να επικοινωνούν, αν είναι να σωθεί η δόλια αγαπημένη μας Ελλάδα.
        γιώργος καλαμαράς

  4. ΠΕΤΡΟΣ ΚΑΡΑΠΕΤΡΟΣ Says:

    ωραίος ο εξυπνακισμός σας κε Ανδρουλιδάκη, μήπως έχετε και κάτι να προτείνετε ως οικονομολόγος τουλάχιστον.

    ΥΓ. είναι προφανές από το λόγο σας, ότι η ιστορική σας γνώση βασίζεται στα αντίστοιχα σχολικά βιβλία .

    • ΑΝΤΩΝΗΣ ΑΝΔΡΟΥΛΙΔΑΚΗΣ Says:

      Κύριε Καραπέτρο κατ’ αρχήν από το τέλος. Το Υ.Γ. σας. Δεν αντιλαμβάνομαι ειλικρινά από ποιά σημεία του κειμένου μου συνάγετε -το προφανές για εσάς- ότι η ιστορική μου γνώση βασίζεται στα αντίστοιχα σχολικά βιβλία. Δεν πρόκειται για κάποιο κείμενο με ιστορικές αναφορές πέραν εκείνων του κου Αλέκου, τις οπίες επιχειρώ να αντκρούσω κατά βάσιν ειρωνευόμενος, αφού δεν αντέχουν σε καμιά σοβαρή κριτική. Βεβαίως με αυτήν την παρατήρηση μου δεν ισχυρίζομαι ότι διαθέτω στέρεα γνώση της Ιστορίας. Άλλες είναι οι σπουδές μου και άλλες οι βιωματικές επαληθεύσεις μου.
      Το ενδιαφέρον εν τούτοις στο σχόλιο σας, βρίσκεται ακριβώς εδώ. Στην υφέρπουσα πρόθεση σας, να απομειώσετε την όποια αξία του άρθρου, καταγγέλοντας το γνωσιοθερητικό έλλειμμα του συγγραφέα και μάλιστα σε ένα γνωστικό πεδίο διάφορο αυτού που πραγματεύεται το άρθρο. Στην πιάτσα αυτό λέγεται «πετάμε την μπάλα στην εξέδρα».
      Έτσι αφού «τεκμηριώνετε» την αγραμματοσύνη του συγγραφέα, τον στριμώχνετε στη γωνία ως «εξυπνάκια-διαμαρτυρόμενο- γκρινιάρη» που δεν διαθέτει προτάσεις και καταφεύγει σε εξυπνακισμούς.
      Συμπερασματικά, ο συγγραφέας, δεν είναι τίποτα περισσότερο από έναν άσχετο εξυπνάκια!
      Δεκτό. Ελικρινά, απολύτως δεκτό!
      Όμως, αγαπητέ μου φίλε, επιστρέψτε μου να μοιραστώ μαζί σας μιαν ανθρώπινη αγωνία μου. Υπάρχει πιθανότητα σ
      σ’ αυτόν τον τόπο που εσείς κι εγώ μοιραζόμαστε, κάποιοι σοβαρότεροι εμού, να επιχειρούν να χαρακτηρίσουν λαϊκιστικό οτιδήποτε λαϊκό, για να προετοιμάσουν τη σάρωση κάθε τι αληθινά λαϊκού;
      Δεν μπορεί -είμαι σίγουρος- αυτή η αγωνία να μην ταρακουνά έστω προς στιγμήν τις ατράνταχτες βεβαιότητες
      σας!
      Επικαλούμαι εδώ την βαθιά ανθρώπινη ευαισθησία σας για να σας ρωτήσω. Είναι λαϊκισμός να ρωτάς τον αρμόδιο υπουργό υγείας για το θάνατο ενός 4χρονου αγοριού; Ή είναι γνήσιο ενδιαφέρον για τις ανάγκες του λαού μας; Και η απάντηση του αρμόδιου υπουργού «άλλη ερώτηση» είναι ορθολογική και σύγχρονη καθώς αρμόζει σε ευνομούμενη πολιτεία; Ή είναι η απάντηση αυτή μια κυνική απανθρωπιά; Αν έχετε παιδί, αγκαλιάστε το πριν μου απαντήσετε!
      Και το παρεπόμενο ερώτημα: Μπορεί αυτή η τότε υπουργική απανθρωπιά, να κομίζει σήμερα προτάσεις ΑΝΤΙ-ΛΑΪΚΙΣΤΙΚΕΣ; Κι εγώ, ο άσχετος εξυπνάκιας-άνθρωπος-γονιός, να μην ανησυχώ μήπως αποκρύπτεται πίσω από τις εκσυγχρονιστικές προτάσεις του κ. υπουργού, αυτή η ίδια στιφή απανθρωπιά; Να μην οργιστώ; Να μην σαρκάσω; Να τον εμπιστευτώ;

      Υ.Γ.1 Με όλο το σεβασμό στο πρόσωπο σας και στη δική σας γνωσιοθεωρητική συγκρότηση, σας υποβάλλω 2 κείμενα μου με προτάσεις (οικονομικοκοινωνικές)και 1 άρθρο με τίτλο «ΑΛΛΗ ΕΡΩΤΗΣΗ» αν ενδιαφέρεστε να πληροφορηθείτε εκτενέστερα για το ζήτημα του άδικου θανάτου του 4χρονου Παναγιώτη και τους χειρισμούς του τότε αρμόδιου υπουργού Υγείας κου Αλέκου Παπαδόπουλου.
      http://saita.pblogs.gr/2010/04/o-agios-iwannhs-ths-klimakas-twn-spreads.html
      http://www.antibaro.gr/forum/1338
      http://www.ardin.gr/node/3068

      Υ.Γ.2. Στο θαυμάσιο βιβλίο » Ο ΜΑΙΤΡ ΚΑΙ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ» ο Πόντιος Πιλάτος, «καταδικασμένος» στην αιώνια κόλαση, βρίσκεται μόνιμα, σταθερά και διαρκώς στον αιώνα τον άπαντα, μπροστά σε μια γαβάθα με νερό να πλαίνει τα χέρια του. Η ίδια μονότονα επαναλαμβανόμενη κίνηση, χιλιάδες χρόνια! Αν ο συγγραφέας, γνώριζε τον Αλέκο Παπαδόπουλο, θα τον τοποθετούσε για το ίδιο αμάρτημα να επαναλαμβάνει μονότονα τη φράση «άλλη ερώτηση»…άλλη ερώτηση…άλλη ερώτηση..άλλη ερώτηση…

      Ευχαριστώ για την ευκαιρία και συγγνώμη για την πολυλογία.

  5. γ.κ. Says:

    κ. Καραπέτρο, ο «εξυπνακισμός» του κ. Ανδρουλιδάκη οφείλεται στον εξυπνακισμό των τεράτων που μας κυβερνούν και νομίζουν ότι χαύτουμε μύγες. Η ειρωνία δεν είναι εξυπνακισμός αλλά σάτυρα αποσκοπούσα στο να καταλάβει ο κ. Αλέκος πως «αρκεί» πια το δούλεμά τους.
    Και ίσως κρύβει και κάποια ελπίδα ότι αργα ή γρήγορα η Ελλάδα μας θα ελευθερωθεί από τα τερατόψυχα κηφηναριά, όλων των χρωμάτων,των κομμάτων και αποκομμάτων.
    Όσο για την Ιστορία… εσείς γνωρίζετε άλλη; Του βερέμη ίσως;;;
    γ.κ.