Μ.ΚΟΝΣΟΛΑΣ : ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 29/03/2014 [ 11:15-20:36 ]


»Χαμηλά και ανταγωνιστικά τέλη για τα αεροδρόμια Ρόδου και Κω ως προϋπόθεση»

 

Μάνος Κόνσολας Επίκουρος Καθηγητής Πανεπιστημίου Αιγαίου Βουλευτής της ΝΔ στα Δωδεκάνησα

Μάνος Κόνσολας
Επίκουρος Καθηγητής Πανεπιστημίου Αιγαίου
Βουλευτής της ΝΔ στα Δωδεκάνησα

Ο Βουλευτής Δωδεκανήσου κατέθεσε στον Υφ. Μεταφορών και υπόμνημα με προτάσεις.
Στα προαπαιτούμενα για την παραχώρηση της εμπορικής εκμετάλλευσης των αεροδρομίων Ρόδου και Κω, αναφέρθηκε ο Βουλευτής Δωδεκανήσου, κ. Κόνσολας, στην κοινή συνάντηση με τον Υφυπουργό Μεταφορών, κ. Παπαδόπουλο, προς τον οποίο κατέθεσε και έγγραφο υπόμνημα.
Ο κ. Κόνσολας αναφερόμενος σε αυτά τα δύο αεροδρόμια , επεσήμανε:
«Η ιδιωτικοποίηση ενός περιφερειακού αεροδρομίου θα πρέπει να συνδέεται με την οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη ευρύτερων περιοχών, τα οφέλη να διαχέονται στους πολίτες.
Μαζί με τη διασφάλιση των θέσεων εργασίας αλλά και την προοπτική δημιουργίας νέων από τις επενδυτικές πρωτοβουλίες που θα αναπτυχθούν και θα αφορούν στις εμπορικές χρήσεις.
Τα αεροδρόμια Ρόδου και Κω κατά τη θερινή περίοδο, παρουσιάζουν αθροιστικά το 70% της κίνησης του «Ελ. Βενιζέλος».
Είναι λογικό, συνεπώς, για τα δύο αυτά αεροδρόμια, να υπάρχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον από ιδιώτες-επενδυτές. Αυτό που θα πρέπει να επισημανθεί είναι ότι τα δύο αυτά αεροδρόμια είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με την τουριστική και οικονομική ανάπτυξη των δύο νησιών αλλά και των Δωδεκανήσων και γι’ αυτό, σημαίνοντα ρόλο έχουν οι απόψεις και οι προτάσεις των τοπικών κοινωνιών.
Είναι η πύλη εισόδου των επισκεπτών μας που πρέπει να παραμείνει φιλική και ανταγωνιστική ως προς τις τιμές.
Είναι αυτονόητο ότι για να συνεχιστεί αυτή η ανοδική πορεία, και μάλιστα σε περίοδο κρίσης, θα πρέπει να υπάρχουν φθηνά και ανταγωνιστικά τέλη στα αεροδρόμια αυτά και ποιοτικές υπηρεσίες
Τα δύο αυτά νησιά των Δωδεκανήσων, η Ρόδος και η Κως, διαμορφώνουν μία στρατηγική επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου παρέχοντας συγκεκριμένα κίνητρα. Στη βάση αυτής της στρατηγικής, κινείται η πρόταση για μειωμένες τιμές στα τέλη των δύο αυτών αεροδρομίων από Οκτώβριο έως Απρίλιο».
Ο Βουλευτής Δωδεκανήσου ζήτησε να γίνει σαφές και ξεκάθαρο ότι δεν πρόκειται να κλείσει ή να αναστείλει τη λειτουργία του κανένα αεροδρόμιο στα μικρότερα νησιά της Δωδεκανήσου αλλά και του Νοτίου Αιγαίου.
Τα νησιά, όμως, αυτά αποτελούν εθνικό έδαφος, με ιδιαιτερότητες ξεχωριστές και πολυσήμαντες.


Άλλωστε με το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο «Συνδέοντας την Ευρώπη» εντάσσονται και τα νησιά μας στο Χάρτη του Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών.
Ο κ. Κόνσολας αναφέρθηκε και στο θέμα της εγκατάστασης κεραιών κινητής τηλεφωνίας επισημαίνοντας ότι: «Το ισχύον πλαίσιο αδειοδότησης και εγκατάστασης δεν αντιμετωπίζει τις ιδιαιτερότητες που υπάρχουν στις νησιωτικές περιοχές.
Παρακάμπτεται η αυτοδιοίκηση, δεν υπάρχει σαφές πλαίσιο χωροθέτησης με αποτέλεσμα να βλέπουμε κεραίες κινητής τηλεφωνίας σε κατοικημένες περιοχές, ακόμα και κοντά σε σχολεία, όπως συμβαίνει στην Κω.
Έχω καταθέσει αναλυτική πρόταση προκειμένου οι νησιωτικοί δήμοι μαζί με το ΤΕΕ, που αποτελεί κατά κάποιο τρόπο τον εξειδικευμένο σύμβουλο του Κράτους, να εκπονούν μελέτες για τη χωροθέτηση κεραιών κινητής τηλεφωνίας».

___________________________________________________________________________________________

» Να υπάρξει νομοτεχνική βελτίωση για να μην μείνουν χωρίς ασθενοφόρα τα νοσοκομεία σε Κω, Κάλυμνο και Λέρο»

Με άμεση παρέμβασή του προς τον Υπουργό Υγείας, ο Βουλευτής Δωδεκανήσου, κ. Κόνσολας, ζητά να κατατεθεί άμεσα νομοτεχνική βελτίωση στην υποπαράγραφο Ι.2 του πολυνομοσχεδίου που αφορά στην ένταξη στο καθεστώς της διαθεσιμότητας και στη συνέχεια τη μετάταξη οδηγών ασθενοφόρων αλλά και πληρωμάτων των νοσοκομείων του ΕΣΥ στο ΕΚΑΒ.
Ο κ. Κόνσολας επισημαίνει τον κίνδυνο να μείνουν χωρίς ασθενοφόρα τα νοσοκομεία Κω, Καλύμνου και Λέρου τα οποία μπορεί να φέρουν το χαρακτηρισμό του Νοσοκομείου και του Κέντρου Υγείας ταυτόχρονα, αλλά δεν αποσαφηνίζεται η εξαίρεσή τους.
Ο Βουλευτής Δωδεκανήσου ζητά να υπάρξει σαφής νομοτεχνική βελτίωση που να εξαιρεί τα νοσοκομεία των νησιωτικών περιοχών που δεν διαθέτουν, ακόμα, σταθμούς του ΕΚΑΒ.
Η δημιουργία σταθμών του ΕΚΑΒ σε Κω, Κάλυμνο, Κάρπαθο και Λέρο προωθείται ήδη, μετά από κοινή προσπάθεια του κ. Κόνσολα και του Προέδρου του ΕΚΑΒ, κ. Παπαγιαννίδη.
Μέχρι τότε, όμως, δεν πρέπει να υπάρξει κανένα κενό και κανένα πρόβλημα στις διακομιδές ασθενών σε αυτά τα νησιά.
Αναφερόμενος στο ζήτημα ο κ. Κόνσολας δήλωσε:
«Έτσι όπως είναι διατυπωμένη η ρύθμιση στο πολυνομοσχέδιο αφήνει πολλά κενά, τα νοσοκομεία Κω, Καλύμνου και Λέρου μπορεί να είναι χαρακτηρισμένα και ως κέντρα υγείας, δεν αποσαφηνίζεται, όμως, ότι εξαιρούνται από τη διαθεσιμότητα οι οδηγοί και τα πληρώματα ασθενοφόρων αυτών των νοσοκομείων των νησιών, στα οποία δεν υπάρχει σταθμός ΕΚΑΒ.
Αυτό πρέπει να γίνει άμεσα.
Οι διακομιδές στον αστικό χώρο και στην ηπειρωτική Ελλάδα δεν έχουν καμία σχέση με τις αντίστοιχες στα νησιά.
Στα τρία αυτά νησιά δεν υπάρχει ΕΚΑΒ.
Αν στα τρία αυτά νησιά τεθούν σε διαθεσιμότητα οι οδηγοί και τα πληρώματα των ασθενοφόρων, μέχρι να μεταταγούν στο ΕΚΑΒ θα περάσει χρόνος ενός μήνα τουλάχιστον και με δεδομένο ότι σε Κω, Κάλυμνο και Λέρο εκκρεμεί η δημιουργία σταθμών.
Αυτό δεν μπορεί να σημαίνει ότι θα μείνουν χωρίς ασθενοφόρα τα νοσοκομεία αυτών των νησιών και για αυτό επιβάλλεται η νομοτεχνική βελτίωση».
Ακολουθεί η παρέμβαση του Βουλευτή Δωδεκανήσου προς τον Υπουργό Υγείας, που χαρακτηρίζεται ως εξαιρετικά επείγουσα:

 

 

Σχολιάστε

Συνδεθείτε για να δημοσιεύσετε το σχόλιο σας:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: