Τι είμαι; Το Εγώ;


Το Εγώ είναι η χειρότερη απάτη δημιουργίας αυτοπεποίθησης που θα μπορούσαμε να σκεφτούμε, να φανταστούμε.. γιατί δεν υπάρχει!.

Το Εγώ δημιουργείται από το τίποτα για να ικανοποιηθεί μέσα μας μια ανάγκη ταυτοποίησης και διαχωρισμού…

Και η μοναδική μεγαλύτερη απάτη είναι το «Είμαι το Εγώ»…   Δηλαδή: Η πιο ακριβής απάντηση στο “τι Είμαι” είναι: απλά  “Είμαι”!.  Ουσιαστικά, το τι   Είμαι… δεν ξέρω!   Αλλά ξέρω ότι το “τι Είμαι” δεν είναι το Εγώ!  Δηλαδή συγχέουμε το Εγώ με το τι πραγματικά Είμαι…  Το “Είμαι το Εγώ” είναι ένα ψέμα. Το απλό “Είμαι” είναι μεν ακαθάριστο αλλά δεν είναι ένα ψέμα!

Το θέμα είναι ότι το Εγώ κρύβεται σαν ένα φάντασμα μέσα σου και  μασκαρεύει  τις σκέψεις  και  τα  συναισθήματα  ως  δικά “σου” .

Έτσι νομίζεις ότι οι σκέψεις και τα συναισθήματα είσαι “εσύ” (το Εγώ)…

Η ανάγκη προστασίας του Εγώ των ανθρώπων δεν γνωρίζει όρια.  Λένε ψέματα,κλέβουν, σκοτώνουν.

Κάνουν ό,τι χρειαστεί για να μην πληγωθεί το Εγώ τους…  Δεν ξέρουν ότι είναι φυλακισμένοι.

Δεν ξέρουν ότι το Εγώ είναι ένα ψυχολογικό κατασκεύασμα….

Ο νους δύσκολα βλέπει και  αποδέχεται  ότι υπάρχει  κάτι πέρα από  το Εγώ, κάτι πιο ικανό να διακρίνει μέσα από μια απατηλή “αληθοφάνεια” την παράξενη φύση της Αλήθειας

Στη θρησκεία, το Εγώ φανερώνεται ως ο διάβολος.

Φυσικά, κανείς δεν συνειδητοποιεί πόσο έξυπνο είναι  το  Εγώ,  καθώς δημιουργεί  το διάβολο  για να κατηγορείται  κάποιος  άλλος…

Δημιουργώντας ένα φανταστικό εχθρό, το Εγώ δημιουργεί έναν απτό εχθρό που είναι  “κίνδυνος  για το Εγώ”  (εκτός από παράγοντας αυτοδικαίωσης και ανατροφής του…)

Δεν υπάρχει εξωτερικός εχθρός, ό,τι κι αν λέει η φωνή μέσα μας. Κάθε αντίληψη εχθρού είναι η προβολή απο το Εγώ ενος

εχθρού…

Στην πραγματικότητα, οι εξωτερικοί εχθροί είναι δημιουργήματα “μας”…  Ο μεγαλύτερος εχθρός είναι η ίδια μας  η  απατηλή  αντίληψη, η άγνοιά μας, το Εγώ μέσα μας.

Αναγνώστης

Αναρτήθηκε στις ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ. Leave a Comment »

Σχολιάστε

