ΕΙΔΑ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ …


Είδα  οτι  μου  πρότειναν  να   θέσω  υποψηφιότητα  σαν  δημοτικός  σύμβουλος  με  κάποιον  υποψήφιο  δήμαρχο  απο  αυτούς  που  ανατράφηκαν  σε  κομματικές  στάνες  που  κατέστρεψαν  την  Ελλάδα .

Είπα  «όχι» .
 Σκέφθηκα  ,  όπου  νάναι   θα  γίνει  καμμιά  επανάσταση   και  θάρθουν  άλλοι  στα  πράγματα . Τότε  εγώ  θα  θεωρηθώ  ΣΥΝΕΝΟΧΟΣ  με  αυτά  τα  κομματόσκυλα !
Θα  μου  πούν  «Στην  δύσκολη  ώρα  , όταν  όλοι  τους  φτύνανε  ,  εσύ  πήγες  και  γράφτηκες   στις  λίστες  τους .  Τους   επέτρεψες  να  μαζέψουν  τον  απαραίτητο  αριθμό υποψηφίων  και  να κατεβάσουν  συνδυασμό . Τώρα  , για  τιμωρία  ,  θα  χάσεις  και  ζωή  και  περιουσία» .
‘Εβλεπα  και   κάτι  νοικοκυρές  που  τις  έπεισαν  να  γραφτούν   στο  ψηφοδέλτιο  έτσι  ,  για  να  συμπληρωθεί  ο  αριθμός  και  να  τηρείται  η  ποσόστωση .
Τους  φώναζα  «Πού  πάς  κυρά  μου ;  Έχεις  καταλάβει  σε  τί  κίνδυνο  εκτίθεσαι ;
Αυτοί  ,  άν  γίνει  κανα  μπάμ   θα  φύγουν  κατά    Ελβετία ( έχουν  εκεί  κομπόδεμα )  .
 Εσύ  ΠΟΥ  ΘΑ  ΠΑΣ ;»
Μετά  είδα  οτι  ήμουν  σε  πολυτελές  γραφείο .  Ένας  γραβατωμένος  χοντρός  μου  πρότεινε  να  με  κάνει  διευθυντή  Εφορίας .
Είπα  πάλι  «όχι»  .
Σκέφθηκα ( μέσα στον ύπνο  μου )  «Πού  πάς  να  μπλέξεις ;  Σε  λίγο  θα  γίνει   επανάσταση .  ‘Οσος  είναι  ο  αριθμός  των  αυτοκτονησάντων  τόσοι   θα  θα  είναι  και  αυτοί  που  θα  εκτελεστούν  απο  το  νέο  καθεστώς .  Όσα σπίτια  κατασχεμένα  ,  τόσοι  κρεμασμένοι  συνεργάτες  του  σημερινού  καθεστώτος …Θα   γράφω  εγώ  διαταγές   κατασχέσεων  με  το  όνομα  και  την  υπογραφή  μου  φαρδειά – πλατειά ;
Αυτό  είναι  σαν  να  υπογράφω  την  θανατική  μου  καταδίκη !  Άσε  καλύτερα …»
Συμπαθάτε  με  συμπολίτες   που  σας   απασχολώ  με  τα  χαζά  όνειρα  που  βλέπω  την νύχτα . Αλλά  Παρασκευή  βράδυ δεν είχα  άλλο  να  κάνω  και  είπα  να  μοιραστώ  κάτι μαζί  σας . Μια  μεγάλη  παρέα  είμαστε  εδώ  στην  Ελλάδα .
Σχολιάστε

