ΒΟΗΘΑ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ


2013-08-16-474 - ΑντίγραφοΤου Γιώργου Γλεντζέ

Όπως κάθε χρόνο τις παραμονές της Παναγίας ,με την σύζυγό μου, πήγαμε για προσκύνημα στην Έλωνα.

Προς το τέλος του Όρθρου με έκπληξη είδα να μπαίνει στην εκκλησία ο παλιός συμμαθητής μου Παναγιώτης με την σύζυγό του και δύο πελώριες λαμπάδες.

Μετά από λίγο κατέφθασε ο γιός του με την κόρη του επίσης με δύο λαμπάδες.

Μετά την απόλυση πλησίασα τον Παναγιώτη και μετά τα τυπικά της συνάντησης δεν απέφυγα τον πειρασμό να τον ρωτήσω γιατί τόσες λαμπάδες.

Α ! μου λέει δεν τό ΄μαθες ,γλίτωσα  από του χάρου τα δόντια, έπαθα έμφραγμα… και στο τέλος μου λέει :« Γιώργο με βοήθησε η Παναγία »

Αλήθεια πόσες φορές κάθε ημέρα δεν αναφωνούμε: Βοήθα Παναγιά μου .

Δυνατά όσοι είναι ειλικρινείς με τον εαυτό τους και αναγνωρίζουν το μικρό και πεπερασμένο της υποστάσεώς τους.

Ψιθυριστά ή από μέσα τους όσοι δεν θέλουν να τους ακούσει κανείς επειδή φοβούνται ότι θα τους χαρακτηρίσουν οπισθοδρομικούς ,μη σύγχρονους.

Και με ανησυχία διαπιστώνουμε πως αυξάνουν οι καταστάσεις που δεν μπορούμε, δεν φθάνουμε μόνοι μας να τις αντιμετωπίσουμε. Όλο και συχνότερα αισθανόμαστε την ανάγκη της βοήθειας του Θεού.

Γι΄αυτό όλο και πυκνώνουν οι ικεσίες μας προς τον Κύριο, τον κεντρικό, τον πιο αποτελεσματικό πρεσβευτή, την Θεοτόκο, που μπορούμε να κατανοήσουμε και έχουμε την ελπίδα ότι μας κατανοεί.

Σε ατομικό επίπεδο ; η αναπόφευκτη παρακμή παρερχομένης της ηλικίας, ασθένειες, οικονομικά προβλήματα : Βοήθα Παναγιά μου !

Σε οικογενειακό επίπεδο ; δυσκολίες πάσης φύσεως, άντε να σπουδάσουν τα παιδιά, άντε να βρουν δουλειά, άντε να σταδιοδρομήσουν, άντε να αποκατασταθούν, άντε να ανοίξουν δικό τους σπιτικό στέρεο και ευτυχισμένο : Βοήθα Παναγιά μου !

Σε κοινωνικό επίπεδο ; εδώ Παναγία βοήθα ! Ανεργία, εγκληματικότητα, ναρκωτικά, υποβάθμιση κάθε αξίας, διάλυση κάθε ιστού ! Βοήθα Παναγία μου !

Σε Εθνικό επίπεδο ; Παρακμή, υπογεννητικότητα, προσπάθεια αποκοπής από τις ρίζες μας, συνειδητή άφεση στα ρεύματα της ιστορίας ,χωρίς τιμόνι, χωρίς φάρο, χωρίς ρότα, όπου και όπως τα βγάλει η άκρη, όσο μας αφήσουν, όπου μας αφήσουν.

Βοήθα Παναγία μου ,όπως βοήθησες για πολλούς αιώνες την Βασιλεύουσα Πόλη σου, όπως βοήθησες το υπόδουλο γένος μας να διατηρήσει την ταυτότητα του και να αναφανεί ως εθνική και κρατική οντότητα, όπως οδήγησες το έθνος μας στην νικηφόρο ανάτασή του το 1940.

Φυσικές καταστροφές; δεν μπορούμε να τις προλάβουμε, να τις καταπολεμήσουμε .Το μόνο που φαίνεται ότι μπορούμε να κάνουμε είναι να εκμεταλλευτούμε την κάθε συμφορά, την κάθε δυστυχία, για να πλήξουμε τον άλλον και να κερδίσουμε κάποιους πόντους πολιτικούς ή τηλεθεάσεως.

Βοήθα Παναγιά μου !

Σε Παγκόσμιο επίπεδο; Ίδια και χειρότερα. Μαυρίλα και ανησυχία.

Βοήθα Παναγιά μου  !

Σημ. Ιστ. : Το άρθρο πρωτοδημοσιεύτηκε στην εφημερίδα Η φωνή του Έλους, προ διετίας περίπου.

Σχολιάστε

