Μεγάλες αλήθειες από τον ανιδιοτελή έλληνα εθνικιστή αγωνιστή Ανδρέα Πετρόπουλο σε μία πολιτική ομλία του 1996, που όμως παραμένει άκρως επίκαιρη…!


Σὲ τηλεφωνικὴ συζήτηση πρὶν ἀπὸ λίγο ,γνωστός μου ἐξέφρασε μία ἄποψη καὶ ἔλαβε τὴν ἑξῆς  ἀπάντησή μου … εἶναι σὰν νὰ ἀκούω τὸν Ἀντρέα  τὸν φίλο μου …καὶ ἐπειδὴ ὁ νεαρὸς  συνομιλητής μου δὲν γνώριζε  καὶ οὔτε ὄφειλε βεβαίως νὰ γνωρίζει τὸν Ἀνδρέα ,τοῦ τὸν παρουσιάζω σὲ μία ὁμιλία τοῦ τὸ ἔτος 1995 καὶ ἡ ὁποία εἶχε ἀναρτηθεῖ στὸ ἰστολόγιό μου παλαιότερα ( 5 video).

Ἐκτὸς ἀπὸ τὸν γνωστόν μου καὶ ἀπὸ τηλεφώνου συνομιλητή μου ,καλῶ καὶ ἐσᾶς νὰ δεῖτε-ἀκούσετε τὸν Ἀνδρέα  ,  λέει ἐξαιρετικὰ ἐνδιαφέροντα πράγματα περίπου 17 χρόνια πρὶν τότε ποὺ οἱ περισσότεροι ἦταν μὲς τὴν τρελὴ χαρὰ καὶ νὰ λάβετε ὑπόψη ὅτι τότε ποὺ τὰ ἔλεγε δὲν ὑπῆρχε-  παρὰ σὲ ἐλαχίστους- ἡ διαδικτυακὴ πληροφόρηση ὅπως αὐτὴ τώρα ὑπάρχει….  Ἔχουμε ;  ἤ μας παρέχεται μὲ ἐλεγχόμενες δόσεις ; Αὐτὸ ὅμως ἀποτελεῖ θέμα  ἄλλης ἀνάρτησης .

Σχολιάστε

