Τρείς + ο Λουκάς


Ποσπέρι

 

Ροδίτικη έκφραση ,σε ελεύθη απόδοση σημαίνει συνάντηση για να περάσει η βραδιά,( αποσπερίζω , αποσπέρι , ποσπέρι ).

Ποσπέρι όμως λέγεται και η Ταβέρνα-ουζερί στην Ιαλυσό ,εμείς συχνάζουμε αλλά και  στους φίλους  την συστήνουμε.

Στο Ποσπέρι λοιπόν έκλεισε να αποσπερίσουμε  τη Παρασκευή το βράδυ, τρώγοντας κουτσοπίνοντας και πολύ συζητώντας,ο Στάθης (που αν και υπεύθυνος του πειθαρχικού αποδείχτηκε και καλός συγκεντρωσιάρχης )

Δεν είχαμε  βέβαια απαρτία μας έλειπε ο τέταρτος (ο πρόεδρος ) για  δουλειές σε διπλανό νησί.

Η βραδιά κύλισε ευχάριστα με φαγητό και  συζήτηση.

Οι γυναίκες τα δικά τους ,δημοκρατικότατα μας ανακοίνωσαν την…. απόφασή τους  ότι το Σάββατο το βράδυ θα μας πάνε στο  θέατρο να δούμε το «ελεύθερο ζευγάρι» του Ντάριο Φο και καλά έκαναν γιατί ομολογουμένως ήταν μια καταπληκτική παράσταση.

Εμείς η άντρες τα δικά μας ,σχολιασμός και κριτική της επικαιρότητας …λύσεις για το τι χρειάζεται … και κάπου έρχεται η κουβέντα στην νέα γενιά …στο τι να μπορεί να πει κάποιος της γενιάς μας σε ένα νεολαίο  για να τον πείσει ότι αξίζει να πολεμήσει για την Ελλάδα.

Δεν θα αναφερθώ στο τι είπαμε εμείς στη  συζήτηση για το συγκεκριμένο θέμα.

Σήμερα το βράδυ  επιστρέφοντας από το θέατρο στο σπίτι μου είδα κάτι στο mail μου,σταλμένο απο τον Λουκά, που με οδήγησε να εκθέσω τις σκέψεις που τώρα διαβάζετε.

Ετεροχρονίζω λοιπόν τη συνάντησή μας στο Ποσπέρι…

Εγώ :Κύριοι επειδή δεν έχουμε απαρτία …αν δεν έχετε αντίρρηση να καλέσω ένα διαδικτυακό φίλο μου  το Λουκά …  (είμαστε ήδη τρείς …ευαγγελιστές +Λουκά )

Όλοι συμφώνησαν.

Εγώ : Το διαδικτυακό  λόγο έχει ο Λουκάς ….αν και βλέπω ότι πριν αρχίσει να μιλά θέλει να ακούσουμε κάτι…

 

είναι η συμπάθεια μου.

 Καταθλιπτική μουσική αλλά …υπέροχη.

Εγώ μόνο καταθλιπτικά ακούω, αν και χαμογελώ όλη τη μέρα γιατί

I am still …alive (είμαι ακόμη ζωντανός) που λένε και οι Αγγλοσάξωνες.

 

Αρχές του 2005, μου διέγνωσαν μια πολύ σπάνια ασθένεια που λέγεται

pulmonary fibrosis . 

από τότε έγινα καλύτερος άνθρωπος, πόσο μάλλον …μαχητής.

 Είμαι καλά εν αντιθέσει των προβλέψεων, θα γίνω ακόμη καλύτερα,

και αν χρειαστεί θα ξεχρεώσω το γραμμάτιο

 πεθαίνοντας για τη πατρίδα,

 μιας και οι πρόγονοι μου (οι παππούδες μου) δεν έτυχε να ήταν Έλληνες

(ήταν από τη Μάλτα με αγγλικό διαβατήριο)

 Είναι ωραίο να είσαι Έλληνας, και αν δεν γεννήθηκα Έλληνας κατά βάθος έχω το δικαίωμα

μια μέρα να πεθάνω σαν Έλληνας.

ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΣΑΝ ΛΑΟΣ, ΣΑΝ ΧΩΡΑ. ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ …ΜΠΟΡΟΥΜΕ.

Ο διαδικτυακός λόγος  διακόπτεται ….προλαβαίνω να ευχαριστήσω  το Λουκά που έδωσε την ευκαιρία σ΄εμένα και στους φίλους μου να τον ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ.

Σε λίγο η διαδικτυακή φωνή του Λουκά επανέρχεται…..

 

Λυπάμαι ειλικρινά, που κάποτε ήμουν δυνατός και σήμερα

στο παρά πέντε.

Θα φύγω τελικά νωρίς, αλλά θα αφήσω πίσω μου 2 Έλληνες.

2 Ελληνόπουλα έτοιμα να υπηρετήσουν τη πατρίδα.

Εννοώ τα παιδιά μου.

 Ελλάς ή Τέφρα είπε κάποτε ο μέγας Περικλής Γιαννόπουλος.

Εγώ: Κύριοι, νομίζω ότι η συζήτηση μετά την τοποθέτηση του Λουκά τελειώνει εδώ.

Λουκά, διαδικτυακέ φίλε μου, σε ευχαριστώ που με άφησες να  παρουσιάσω τα λόγια σου…. Ευαγγέλιο .

Σε ευχαριστώ για το μάθημα στάσης και συμπεριφοράς σου στα δύσκολα,σε ευχαριστώ που επιβεβαίωσες  αυτό που πίστευα και πιστεύω… ότι υπάρχουν ακόμα Έλληνες .   

Σχολιάστε

