Και φέτος τα Χριστούγεννα …. μου τα έφεραν νωρίτερα .


Πέρυσι τέτοια περίοδο (δεν υπήρχε το ιστολόγιο μας ) επικοινωνώντας με φίλους για ανταλλαγή ευχών,

τους έστειλα mail με θέμα   ΑΝΤΙ  ΕΥΧΕΤΗΡΙΑΣ  ΚΑΡΤΑΣ το παρακάτω κείμενο :

 

Προχθές (21/12/2009) ενώ βρισκόμουν σκυφτός στο γραφείο μου ,με το ένα χέρι κρατώντας το τηλέφωνο (συνομιλούσα με πελάτη μου) και με το άλλο χέρι γράφοντας  σημειώσεις  σε χαρτί …νοιώθω  ότι ο φωτισμός στο χώρο αλλάζει και κάποια  άτομα εισέρχονται…εγώ συνεχίζω τη δουλειά μου.

 

    Κύριε, μπορούμε να σας…

 

   .(χωρίς να τους κοιτάξω , χωρίς να διακόψω την τηλεφωνική συνομιλία μου, αφήνω το στυλό από το δεξί μου χέρι και με την παλάμη στραμμένη προ τα κάτω ανοιγοκλείνω τα δάκτυλά μου κάνοντας νεύμα να φύγουν.)

 

    Κύριε , θέλουμε να σας ευχηθούμε και να σας αφήσουμε κάτι , δεν θέλουμε λεφτά …

 

   (ένοιωσα φοβερά άσχημα… σήκωσα το κεφάλι μου και είδα μια άγνωστη  νεαρή κοπέλα  να μου χαμογελά  και δυο-τρία παιδάκια 10χρονα περίπου που κρατούσαν χριστουγεννιάτικες  κάρτες και μικρά δωράκια )

 

   Κύριε , τα παιδιά  τα έφτιαξαν μόνα τους και θέλουν να σας  προσφέρουν μια κάρτα και ένα δωράκι…να αφήσουμε κάτι…

 

   ( Ένας κόμπος στο λαιμό, δεν μπόρεσα να μιλήσω ,έγνεψα καταφατικά ….)

 

Μου άφησαν πάνω στο γραφείο μια κάρτα  και ένα μικρό δωράκι μαθητικής χειροτεχνίας…και φεύγοντας …

 

Καληνύχτα σας Κύριε και καλές γιορτές 

 

   Μόλις που πρόλαβα να  ….ψελλίσω..… καλές γιορτές.

 

Δεν πρόλαβα να πω ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στη νεαρή γυναίκα δασκάλα ή μητέρα συνοδό και στα παιδάκια  του 1ου Ειδικού Σχολείου που για μένα φέτος τα Χριστούγεννα …. μου τα έφεραν  νωρίτερα .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Σήμερα  20/12/2010  πάλι στο Γραφείο ……με παρόντες δυο πελάτες …εισέρχονται πάλι …

-Κύριε  μπορούμε ……(ένα από τα παιδάκια)

(γύρισα κοίταξα …το μυαλό μου γύρισε ένα χρόνο πίσω ….)

-Ελάτε παιδιά …. ξέρετε …(απευθυνόμενος στη συνοδό τους ) …πέρυσι δεν πρόλαβα να δώσω κάτι για το Σχολείο σας .

– Δεν πειράζει κύριε ,τα παιδιά δεν το κάνουν γι΄ αυτό , για την  ημέρα των Χριστουγέννων τα παιδιά θέλουν και με χαρά  προσφέρουν τα δώρα που τα ίδια έφτιαξαν.

 

Μου έδωσαν την ευχετήρια κάρτα  (δημιούργημα τους  και όχι αγορασμένη ) καθώς και ένα μικρό δωράκι χειροτεχνίας ( δυστυχώς δεν μπορώ να το βάλλω στο scanner ) και αποχώρησαν.

Αυτή τη φορά  τους ευχαρίστησα και ειλικρινά  τους ευχήθηκα  Καλά Χριστούγεννα και τώρα μέσα από τις σελίδες του ΄΄Τόνοι και Πνεύματα’’  ένα μεγάλο εύγε στους δασκάλους του 1ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ρόδου που διαμορφώνουν παιδιά –πολίτες  που ικανοποιούνται και νιώθουν χαρά ,από τη χαρά των άλλων που λαμβάνουν τα  δώρα-δημιουργήματα τους .Είθε και άλλοι δάσκαλοι και άλλα Σχολεία  να καθοδηγούσαν  έτσι τους Μαθητές των.

Σχολιάστε

